. یزدفردا "-کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با همکاری مجتمع آموزشی علوم وفنون شرکت سامان کشت گستر در حال برگزاری ، اولین دوره پرورش قارچ خوراکی دراین مجتمع دانشگاهی است

مهندس سید ادریس میر احمدی ریئس کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاداسلامی واحدیزد در مصاحبه با خبرنگارگفت :کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد واحد یزد با همکاری مجتمع آموزشی علوم وفنون یزد اقدام به برگزاری اولین دوره پرورش قارچ های خوراکی در این مجتمع دانشگاهی واقع در بلوار پروفسور حسابی کرده است.
-میراحمدی هدف از برگزاری این دوره را اشتغالزایی در راستای اهداف آموزشی کانون بیان کرد.
-وی افزود:ثبت نام این دوره که از اواخر فروردین ماه شروع شده بود با استقبال عظیمی از فارغ التحصبلان ،دانشجویان وحتی کارمندان دانشگاه مواجه شده که ما به علت کمبود فضا وامکانات مجبور به تشکیل تنها 2کلاس با جمعیتی بالغ بر50 نفرشدیم.
-ریئس کانون فارغ التحصیلان ادامه داد این دوره که با همکاری مجتمع آموزشی علوم وفنون شرکت سامان کشت کستر از اوایل اردبهشت ماه آغاز شد تاآخر 15خرداد به صورت 2روز در هفته در دانشکده های افشاریان وعلوم،مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در حال برگزاری است.
-ایشان افزودند که در پایان دوره کارآموزان جهت دریافت مدرک به سازمان فنی و حرفه ای یزد معرفی و در صورت بدست آوردن حد نصاب نمره به آنها مدرک فنی و حرفه ای اعطا می گردد.
وی در پایان با توجه به استقبال دانشجویان و فارغ التحصیلان از بر پایی مجدد این دوره و همچنین دوره های دیگر کشت کلخانه ای در دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا